Klachtenregeling – Apotheekhoudende huisartsenpraktijk Parklaan – Hippolytushoef


of zoek op lichaam


Betrouwbare informatie over ziekte en gezondheid

Adresgegevens

Parklaan 9
1777BA Hippolytushoef

Tel: 0227-591334 apotheek 0227-595545 optie 4

Apotheek 0227-595545 optie 4 voor de apothekersassistente, bereikbaar van maandag tot vrijdag van 08.30 uur tot 12.00 uur

 

Telefoonnummer praktijk huisarts: 0227-591334 spoed optie 1

Telefoonnummer apotheek: 0227-595545 (bereikbaar tussen 08.30 en 12.00 uur)

 

Welkom bij Huisartsenpraktijk Parklaan

De praktijk bestaat uit een vaste huisarts en een waarnemend huisarts. Verder zijn er drie  apothekersassistentes en drie doktersassistentes werkzaam. Daarnaast hebben wij nog twee praktijkondersteuners deze zijn er voor de controle van suikerziekte, hoge bloeddruk, astma en psychosociale problemen.

Op deze website vindt u onder diverse submenu's meer informatie over het functioneren van de praktijk.

Een complete medische encyclopedie, symptomenchecker, informatie over geneesmiddelen, uit betrouwbare bron, en een reiswijzer vindt u op onze website onder Gezondheidsinformatie. Blader gerust eens door de inhoud.

Weekenden, avonden en feestdagen

Zorg houdt zich niet aan openingsuren. Daarom wordt u tijdens de avond, nacht, weekend en op officiële feestdagen bij spoedeisende medische problemen doorverwezen naar de Centrale Huisartsenpost Kop van Noord-Holland in Den Helder, telefoonnummer: 0223 670 470Meer hierover vindt u onder de knop Menu, keuze: Avond, nacht- en weekenddiensten. Voor het ophalen van via de huisartsenpost verstrekte recepten voor medicatie kunt u terecht bij de ziekenhuisapotheek in Den Helder.

Patiënten portaal

Als u bent ingeschreven in de praktijk kunt u ook gebruik maken van de digitale patiëntomgeving. Via dit "portaal" heeft u inzage in uw dossier, kunt u herhaal medicatie aanvragen, digitaal afspraken inplannen, video consulten inplannen en uitslagen inzien. Voor meer informatie hierover zie "Regel met gemak uw zorg online" verder op deze pagina. Of klik hier om direct naar het portaal te gaan en een account aan te maken.

 

Vanaf 1 januari 2024 zijn wij niet meer bereikbaar via de fax. Wilt u als zorgverlener een recept versturen of medische correspondentie versturen doet u dit dan via Zorgmail. Wilt u ons e-mail adres neem dan telefonisch contact op via 0227 - 591334 optie 5

 

 

 

 

Klachtenregeling

Niet tevreden? Praat erover met ons.

Wij vinden het als huisarts, maar ook als doktersassistente en praktijkmanager, belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Indien u niet tevreden over ons bent of als u vindt dat iets beter kan, dan horen wij dit graag. Laat ons weten waarom u niet tevreden bent, dan kunnen wij proberen uw probleem of klacht op te lossen.

Klachtenregeling

Wij zijn aangesloten bij de klachtenregeling DOKh. Komt u er met ons niet uit of vindt u het lastig om rechtstreeks met ons in gesprek te gaan, dan kunt u uw klacht telefonisch of per e-mail bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van DOKh. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing voor uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris bemiddelt, is onpartijdig en heeft geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Meer informatie over de klachtenprocedure van DOKh vindt u hier: https://dokh.nl/eerste-hulp-bij/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

Geschilleninstantie

Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris echt niet uitkomt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend. Zie hiervoor de volgende website van de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg: https://www.skge.nl/patienten/