Klachtenregeling
Niet tevreden? Praat erover met ons!
Wij vinden het als huisarts, maar ook als doktersassistent en praktijkmanager, belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Indien u niet tevreden over ons bent of als u vindt dat iets beter kan, dan horen wij dit graag. Laat ons weten waarom u niet tevreden bent, dan kunnen wij proberen uw probleem of klacht op te lossen.
Meer informatie en contactformulier
Praktijk Parklaan is aangesloten bij de klachtenregeling van HKN (Huisartsen Kop van Noord-Holland). Meer informatie kunt u vinden op de website, daar treft u ook het contactformulier. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klachtenfunctionaris op telefoonnummer 0223-670461. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel.
Stuurt u liever uw klacht per post? Dan is het belangrijk dat u een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden bent. Vergeet u niet uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden. U kunt uw klacht sturen naar: Klachtenfunctionaris HKN Huisartsen, Grotewallerweg 1, 1741 NM Schagen.
Geschilleninstantie
Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend.